Başkandan Mektup

ELYD Genel Başkanı Atıl ERMAN

Sevgili Arkadaşlar,
Uzunca bir yaz tatilinden sonra sizlerle yeniden buluşmak ne kadar güzel, umut ediyorum ki sizler iyi bir tatil geçirmişsinizdir. Biz bu süre içinde de sizlere daha iyi ve daha çok hizmet sunabilmek için çalışmalarımıza devam ettik.
Bu yıl Lisemizi bitirerek aramıza katılan yeni mezunlarımıza hoş geldiniz dedik ve başarılı on arkadaşımızı ödüllendirdik. Yeni mezunlarımıza yükseköğretim hayatlarında başarılar dileriz.
Almanya ve Avusturya’yı kapsayan yurtdışı gezimiz çok güzel ve neşeli geçti. Bundan sonraki gezilerimizde sizleri de aramızda görmek isteriz. Temmuz ayında Edirne’ye yeni atanan sayın valimizi makamında ziyaret ederek “ Hoş geldiniz” dedik. Ayrıca Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi ile ortaklaşa geliştirdiğimiz projemizle ilgili ikinci toplantımızı da Edirne’de yaptık. Başta Sayın Dekan olmak üzere tüm hocalarımıza katkıları ve misafirperverlikleri için şükranlarımızı sunuyoruz.
Ağustos ayında ise, 2015 yılında 40. mezuniyet yılını kutlayacak olan 1975 yılı mezunlarımızla ilgili çalışmalarımıza başladık. Bu konuda sizlerin yardım ve desteklerinizi beklediğimizi bildirmek isterim. Diğer yandan, sizler için Ekim ayında “ Doğa ve Tarih” temalı bir yurtiçi gezisi düzenledik. Bolu ve Safranbolu’yu kapsayan bu geziyle ilgili açıklayıcı bilgileri ilerideki sahifelerde bulacaksınız.
‹mece kampanyamıza katılarak bize destek veren yaklaşık 300 arkadaşımıza tekrar şükranlarımızı arz ediyoruz. Ancak geriye kalan 1700 arkadaşımızın da 100.-TL. de olsa desteklerini bekliyoruz. Unutmayalım ki bu gün 100.-TL. Kimseyi fakir yapmaz. Ancak o yüz liralar bizim yaramıza merhem olur.
Yeni Başlayan 2014 – 2015 ders yılında başta sevgili öğrenci kardeşlerimize, okulumuzun çok değerli öğretmen ve yöneticilerine en iyi dileklerimizle candan başarılar dileriz.
Mübarek Kurban bayramınızı en içten duygularımızla kutlar, tüm camiamız mensuplarına sağlık, başarı ve mutluklar diler, saygılar sunarız.