Başkandan Mektup

ELYD Genel Başkanı Atıl ERMAN

Sevgili Arkadaşlar,

Yeni bir yılda size bir kez daha, sağlık ve mutluluk dileklerimle saygılar sunarak satırlarıma başlıyorum. Maalesef 2011 yılının son günlerinde aldığımız kötü bir haber bizleri çok üzdü. Camiamızın sevilen isimlerinden ve benim de sınıf arkadaşım, sevgili Ertan Sezer kardeşimiz bir trafik kazası geçirdi. Halen Trakya Üniversitesi Tıp Fakültesi Yoğun Bakım ünitesinde tedavi görmektedir. Sevgili arkadaşımıza Allahtan şifalar dileriz.

Geçen yılın son haftasında Edirne Milletvekili Sayın Dr. Mehmet Müezzinoğlu ve arkadaşları genel merkezimizi ziyarete geldiler. Kendilerine “Kampüs Gelişim Projemiz” hakkında bir brifing verdik.

Yeni yılın ilk ayında şubelerimizde genel kurul toplantıları yapıldı. Yönetimler tazelenmiş olarak, yeni bir heyecanla çalışmalarına başladılar. Mart ayında ise genel merkez genel kurul toplantısı yapılacaktır. Tüm üyelerimizin genel kurul toplantısına katılmalarını bekliyoruz.

Arkadaşlarımızın büyük ilgi gösterdiği yurtdışı gezilerimize bir yenisini ekliyoruz. Bu yıl İspanyanın ünlü Endülüs bölgesine gidiyoruz. Sevilla, Cordoba ve Granada kentlerini ve de ünlü Alcazar sarayı, Cordoba camiini ve Elhamra sarayını ziyaret edeceğiz. Bu geziye katılmak isteyen arkadaşlarımızın en kısa sürede ilgili görevliye başvurmalarını salık veririm. Geçen yıl son güne kadar bekleyip, o gün bizi arayan arkadaşlarımıza kontenjanımızın dolduğunu söylediğimizde, çok üzüldüler ve hatta bazıları da bize sitem ettiler. Bu nedenle ben bir kez daha hatırlatıyorum. Bu geziye talep çok fazla sakın geç kalmayın.

Yeni yılın ilk günlerinde yaptığımız bir çalışmada halâ çok sayıda arkadaşımızın derneğimizin üyesi olmadığını üzülerek saptamış bulunuyoruz. Yeni bir kampanya yaparak onları üye olmaya davet ediyoruz. Sevgili arkadaşlarım, lütfen derneğinize üye olunuz.

İstanbul’daki yemekli toplantılarımıza mart ayından itibaren yeniden başlıyoruz. Yeniden sizlerle birlikte olmak bizleri çok mutlu edecektir.

2012 yılı aidat miktarını yıllık 80.-TL olarak saptamıştınız. Lütfen aidatlarınızı hatırlatma yazısı göndermemizi beklemeden üyesi bulunduğunuz şubenin hesabına göndermenizi istirham ediyoruz.

Derneğimizin çeşitli etkinliklerinde buluşmak arzusu ile hepinize sağlık ve mutluklar diler, saygılar sunarım.